Известие

Collapse
No announcement yet.

147 Въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 Въпроси

    Здравейте!
    Нов шофьор съм,и се надявам тук да е мястото да ви попитам някой друг въпрос за 147-ците.

    Приготвил съм около 3000-3500лв за кола,като в този диапазон трябва да съвпада и първоначалното обсулжване на колата.
    Според вас 147 добър избор ли е за първа кола.

    Всеки се опитва да ме разубеди,и ме насочват към Голф 4 или Ауди А3.

    Обесняват ми колко по надеждни са и колко по-безпроблемни и колко по малко горът и т.н.

    Мен обаче найстина ме грабна стила на 147.
    Единствено едно нещо ме плаши..поддръжката..
    Не съм сигурен дали ще имам пари да е поддържам.

    До колкото съм чул самата подръжка на алфите е по - скъпа от германските и японските коли..

    Наясно съм,че при всяка вероятност ще ми излезе по скъпо от "безсмъртният" Голф 4,но за сметка на това много по - готино!

    Та въпросите ми са найстина ли е толкова скъпа подръжката на тези колички,защото всеки ме плаши с това,че няма да мога да е поддържаам и така нататък..


    То в крайна сметка всичко си опира до късмета..ама с тия приказки кадето ми ги наговориха последно време зеха да ме стряскат,че нейскам да си купя кола и да е продам заради това,че немога да се грижа за нея!


    Благодаря ви предварително за отговорите..
    и наздраве и безаварийно!
    Alfa 147 1.9 JTD 115HP

  • #2
    И аз бях пред същата дилема. Спрях се на 147 и за миг не съжалявам. Да, поддръжката е по-скъпа наистина, но и по мои наблюдения доста по-рядко се чупи. И за разлика от доста мои познати не се оплаквам къде ми е опряло ниското Ауди или VW. Като цяло Алфите са си за ценители на красивото, а не прагматици.

    пп - Същите приказки ги чувах и аз от прагматици, повярвай ми 99% ти ги говорят защото ти завиждат. Влизай смело в боя и това е!

    Comment


    • #3
      147 има кашкавалено окачване.
      А3/г4 са с бетон окачване и много по-евтино.
      За тях има повече къстъм части.Повече ги има и по моргите.
      А3 с Afn мотор е много по-икономична от 147 с 115мотор.

      Имат един недостатък обаче, крадат ги много. Задължително каско и пак моце да изревеш.
      За времето за което ще смениш шарнир/тампон на Ваг-а, ще си сменил 2 пъти поне по един носач на алфата.

      И това не ти го казвам като поредния алфа хейтър, а като човек имал и двете коли.

      П.с. алфата като екстри и комфорт е над А3/г4.
      Стабилност и возия еднакво смотана
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #4
        Не съм карал Ауди, но съм съгласен с колегата по-горе. Окачването можеше да бъде по-добро. Сравнително твърдо е, но не прекалено. Разхода можеше да бъде по-нисък (моята е бензин, по-слабият мотор). Като за хечбек по мои наблюдения е стабилна. Ако искаш максимална стабилност / комфорт се насочи към по-голяма кола. За парите / годините си масово са с мнооого екстри. Да чукна на дърво до сега съм нямал проблеми с двигател (не съм на газ). Стилово отвътре и отвън са красиви, спор няма. Моята 147 ми е първа кола и не съжалявам, че съм я взел. Ако не караш душманската не би трябвало да имаш проблеми, иначе наистина си вземи A3. Успех с избора и покупката!

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:00.

          Comment


          • #6
            Ако търсиш т.нар "нов внос", според бюджета трябва да се спреш на екземпляр между 2000-2500лв за да можеш да я регистрираш и обслужиш, което си е голям риск, защото има голяма вероятност да е била занемарена от предишния собственик (ако изобщо в бил един). Като цяло не са чупливи италианските коли, но не прощават занемарената поддръжка и обслужване. При другите марки не знам как стоят нещата с пропорциите цена/възраст/екстри/състояние, но си помисли сериозно преди да се вкараш в някакъв филм и да съжаляваш.


            Comment


            • #7
              Екземпляри между 2000-2500лв/1300€/. Като сложиш 500 € печалба за джамбазина и то остана 800€. Кола за тия пари е нагласена колкото да запали и после......
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:00.

                Comment


                • #9
                  Аз съм написал становище за това дето е написал колегата acho_
                  А не колко може да отдели питащия колега
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:01.

                    Comment


                    • #11
                      Обслужване (400-600 лв) и регистрация (500-550) с 3500 бюджет означава 147 за 2500-2600 лв. 100% ще е пред разпад.

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:01.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                          Преди около шест години, когато купих Алфата от подписа ми, първоначалното й обслужване беше около 250 лева, горе-долу толкова и регистрацията. Ако колегата си купи читава 147, не виждам причини първоначалното му обслужване да не е в рамките също на 250 лева, а регистрацията в зависимост от това от къде и от кого купи колата - може да е дори и доста по-малко.
                          А и в края на краищата човек винаги може да намери 200-300 лева в повече.
                          1. Ако отдели 3-3.5к само за колата без обслужване и регистрация - да, може да намери читава.
                          2. Кажи къде може да смениш ангренажен комплект с водна помпа, масло, филтри и труд за 250лв и ще черпя.
                          3. Само еко таксата е 260лв. А регистрация+преглед? Гражданска? Винетка? Това са неизбежни разходи за да можеш да я вкараш в движение по националната пътна мрежа.

                          И както в предишния пост, подчертавам: говоря за неизбежните разходи при покупка на "НОВ ВНОС"

                          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                          Екземпляри между 2000-2500лв/1300€/. Като сложиш 500 € печалба за джамбазина и то остана 800€. Кола за тия пари е нагласена колкото да запали и после......
                          Пропусна разходите по транспорта и падаме на 300€. За това казвам, за толкова пари (2-2,5к) най-много да прибавим още един към статистиката "никога повече алфа". Не, че няма изключения де, ама все пак си е риск.
                          Last edited by acho_; d.m.y г., 12:20.


                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                            Преди около шест години, когато купих Алфата от подписа ми, първоначалното й обслужване беше около 250 лева, горе-долу толкова и регистрацията. Ако колегата си купи читава 147, не виждам причини първоначалното му обслужване да не е в рамките също на 250 лева, а регистрацията в зависимост от това от къде и от кого купи колата - може да е дори и доста по-малко.
                            А и в края на краищата човек винаги може да намери 200-300 лева в повече.
                            Колега, нека сме по-сериозни.В обслужване какво имаш напредвит? Ангр. ремък ,ролки ,водна помпа, масло,филтри и труд ? Нещо не ми се връзват някак си тез 250 лв.
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Само ангренажния комплект е 150 лева
                              Водна помпа и тя 50 лева
                              Пистов ремък 30 лева,после следват всички филтри,всички необходими масла,може и да пропускам нещо !Пари за труда на майстора
                              Къде ги виждате тези 200-300 лева не знам.Ако пък се наложи и накладки да се сменят...Отговора за вас

                              П.П
                              Само да допълня,аз за обслужване + регистрация вложих 2000 лева.Разбира се ,че в тази цифра влизат и 4-ите нови гуми 750 лева
                              Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:25.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X